×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Return & Refundare

            

Declarație de returnare și rambursare

            

Orice comandă de la Todomondo are o garanție de returnare sau rambursare de 14 zile. Acest lucru vă dă dreptul să solicitați o rambursare sau o înlocuire în termen de 14 zile de la primirea articolelor. Pentru a face o reclamație, vă rugăm să urmați una dintre opțiunile de mai jos.

                         

Situații la rambursare

            

1. Probleme de produs
Ne concentrăm pe furnizarea de produse de înaltă calitate pentru dvs. Cu toate acestea, dacă ați primit mărfurile nu se potrivește cu ceea ce comandați sau produsele au anumite probleme de calitate. Vom procesa o cerere de rambursare în termen de THREE zile lucrătoare.

2. Elementul din stoc
Dacă achiziționați bunuri și nu le putem expedia din cauza unui deficit de acțiuni, vă vom contacta prin e-mail. Vă vom oferi posibilitatea de a rambursa sau de a aștepta stocul.

                         

Procesul de returnare

            

Vă rugăm să includeți următoarele informații în pachetul de returnare:
① Numărul de comandă și SKU de produs al articolului pe care doriți să îl returnați.
② Etichetă de expediere (în afara pachetului).
③ Motive pentru returnare.
Vă rugăm să trimiteți e-mail și să afișați elementul problemei pentru noi, de exemplu, să arătați fotografiile legate de calitatea articolelor sau dimensiunea greșită a acestora prin e-mail.
Vom rambursa după ce am primit pachetul și l-am inspectat.

                         

Taxă de expediere

            

Veți plăti toate taxele de expediere.
Dacă doriți să returnați un articol fără probleme de calitate, sunteți responsabil pentru toate taxele de expediere. Aceasta include atât costul de expediere pe care l-am plătit cât și comisionul de expediere pe care îl plătiți pentru a ne întoarce elementul înapoi. Rambursarea va fi procesată odată ce am primit elementul.

Alte situații
Dacă aveți o situație unică care nu este acoperită de politica de mai sus, vă rugăm să contactați-ne

Condiții de politică și cerințe

            

1. Probleme legate de calitatea produselor
E-mailuri prin serviciul de relații cu clienții → Încărcați fotografia / videoclipul produsului și descrieți problema → Serviciul clienți confirmă → Alege soluția dvs. Perioada de revendicare: În termen de 14 zile de la data primirii articol

Timp de răspuns al Serviciului Clienți: în termen de 24 de ore
Soluție: 72 de ore de la confirmarea problemei, Serviciul Clienți va trimite un înlocuitor sau va restitui o rambursare completă

2. Produse nesatisfăcătoare
Pași: Trimiteți un e-mail serviciului nostru de relații cu clienții → Explicați motivul pentru care → Serviciul clienți confirmă → Trimiteți-vă produsul înapoi → Serviciul clienți confirmă elementul returnat → Rambursare
Perioadă de revendicare: În termen de 14 zile de la data primirii elementul. Timpul de răspuns al Serviciului Clienți: În termen de 2 până la 3 săptămâni de la primirea produselor dvs.
Soluție: După primirea și inspectarea elementului, Serviciul Clienți vă va da o rambursare.

Soluție: După ce primim și inspectăm elementul, Serviciul Clienți vă va da o rambursare. 3.Articol greșit
Etape: Trimiteți prin e-mail serviciul nostru de relații cu clienții → Încărcați imaginea / videoclipul produsului și descrieți problema → Serviciul clienți confirmă → Alege soluția dvs. Perioada de revendicare: În termen de 14 zile de la data primirii elementului.
Timp de raspuns al Serviciului Clienti: In termen de 24 de ore
Solutie: 72 de ore de la confirmarea problemei, Serviciul Clienti va va trimite elementul corect sau va rambursa integral. 4. Probleme legate de dimensiune
Trimiteți prin e-mail serviciul nostru de relații cu clienții → Încărcați fotografia / videoclipul produsului și descrieți problema → Serviciul de relații cu clienții confirmă → Alegeți planul de soluționare a problemelor dvs. Perioadă de revendicare: În termen de 14 zile de la data primirii articol

Timp de răspuns al Serviciului Clienți: în termen de 24 de ore

Planul de soluții:
Planul A: Dimensiunea nu corespunde cu ceea ce ați comandat. Veți primi o rambursare completă sau puteți alege să primiți gratuit produsul cu dimensiunea potrivită.
Planul B: Dimensiunea corespunde cu ceea ce ați comandat, dar nu se potrivește. Dimensiunea fiecărui element poate avea o inexactitate de aproximativ 2 cm / 1 inch datorită măsurătorilor mâinii.
- În cazul în care diferența de dimensiune este mai mică de 2 cm / 1 inch, ne puteți contacta și puteți cere returnarea. Sunteți responsabil pentru toate costurile de expediere efectuate.
- Dacă dimensiunea este mai mare de 2cm / 1 inch, vom acoperi toate costurile de expediere. Problemă culoare
Culoarea exactă a fiecărui element poate varia în funcție de setările ecranului computerului, de fundal și de condițiile de iluminare. Ușor discrepanțe între culoarea elementului dvs. și culoarea afișată pe ecranul calculatorului dvs. ar putea să nu însemne că elementul este culoarea greșită.
Totuși, dacă simțiți că ați primit un element care este o culoare greșită, puteți urmați aceeași procedură descrisă în secțiunea 3.

Excluderi de politică
Bunurile nu sunt acoperite de politica de returnare sau de rambursare de 14 zile dacă: A. A. Numărul de serie al produsului și produsul nu au fost distribuite de Todomondo; Bunurile au fost uzate și deteriorate, întinse sau contaminate.
C. Bunurile au fost deteriorate sau uzate prin utilizarea necorespunzătoare. Bunurile sunt returnate fără accesoriile incluse.
E. Bunurile sunt stocate sau expuse la medii extreme, F. Reparații neautorizate, abuz, neglijență, abuz, accident, modificare sau instalare necorespunzătoare; Bunurile parțiale ale unui set complet sunt returnate; Cererea se face mai mult de 14 zile după ce ați primit bunurile.